02/08-10

Hallå, Lovis här!
Idag var en konstig dag.
Matte vaknade med halsfluss och ruggig feber så hon var supertråkig och ville bara ligga i sängen och inte alls leka med mig. Jag försökte med alla trix i boken!
Jag sprang runt runt runt i sängen, jag försökte skälla igång henne, jag försökte pussa igång henne, jag la mina leksaker på henne och i hennes händer. Men ingenting fungerade.. det var såååå tråkigt :(
MEN!
På vår prommis träffade vi en superstilig gdhanne som var 5 år gammal och hette Bamse. Han var först lite läskig men sen lekte vi lite. Det var kul! :)
Sen gick vi till min sandlåda där jag grävde fram en plastpåse som jag sprang runt med jättelänge!

Kommentarer
Postat av: carola

Matte får krya på sig.. och Lovis ser ju ut att ha hur kul som helst.. lillstumpan där.. hmm stor stumpan e det ju..

kram på er

2010-08-04 @ 11:49:35
URL: http://nattstjarnan.zoomin.se
Postat av: Mimmi

Haha, lovis är så söt!



Han heter Hagström, så det blir inget -sson efternamn :P

2010-08-05 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0