20/08-10

Jag tror bestämt att vi har en tjuv i familjen!
När saker och ting försvinner spårlöst är oftast det rätta svaret att "titta i korgen". Och BINGO!
Skor, väskor, börsar, klickern, handkrämstuben, strumpor, tröjan, fryspåsarna, BRÖDpåsen, disktrasan, pantburkspåsen, fingervantarna, hörlurar osv osv osv. Listan kan göras längre.
Det charmigaste är att hon oftast gräver ner skatterna under sina andra leksaker.. man vet ju aldrig - det kan kanske vara bra att ha en doja eller handkräm där i .. för senare bruk ;)
.
Och idag mumsade lillråttan i sig ett cerat, jisses vad gott det var!
.

Kommentarer
Postat av: carola

haha.. korpen.. hihi.. kom ihåg en hund vi hade när jag växte upp han var helt gaaalen i cerat, o hade man det på munnen höll han på o slicka ihjäl sig.. helt fanatisk var han.. casanova har fått för sig att stjäla alicias alla gosedjur o mina trosor hmmm....kram på er

2010-08-21 @ 11:20:40
URL: http://nattstjarnan.zoomin.se
Postat av: lina

Tja bruttorna!! Det är dåligt på uppdateringsfronten tycker jag!! Vi vill ha fler inlägg på bloggen babe. Hoppas ni hade en trevlig kväll med de sura strömmingarna :P call me honey

2010-08-25 @ 21:28:21
URL: http://selmagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0