15/07-10

Händelserik dag idag!
Det började med en biltur till en djuraffär, självklart hängde Lovis med. Hon trivdes som fisken i vattnet vid benhyllorna. Jag berättade för henne att hon fick välja vilket ben hon ville, och hon knallade direkt till hyllan med rökta lårben som var en halv meter långa. Då fick jag sätta ner foten och berätta att vi inte kan köpa någonting som hon inte får in i munnen :)
Hon valde sex ben som hon provsmakade i affären. Det godaste, en virad grishudsgrej knyckte hon och la sig bredvid kassan och gnagade på. Om hon fick hade hon nog gärna blivit inlåst där på natten! :)
På kvällen gick vi till Nydalasjön. Lovis badade upp till magen, sen ville hon inte mer. Så jag bäddade ner henne och hon somnade i kvällssolen :)
Förresten!
Vilka är ni som läser? Skriv gärna en kommentar! :)

Kommentarer
Postat av: thomas andersson

Thomas Andersson från Luleå här, är intresserad av jakt och fiske precis som ni är, följer din blogg dagligen. Fina bilder och jag tycker ni båda har ett glatt humör! Kram T

2010-07-17 @ 19:24:21
Postat av: Frida

Vi har lovis busiga syster och vi kan inte låta bli att läsa och se på bilder, är så nyfiken!

Hade hoppats på att alla syskonen hade bloggar är så kul att följa :)

2010-07-17 @ 21:32:13
URL: http://lillabianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0