03/10-10

Efter påtryckningar kommer här ett litet inlägg om hur allting går.
I fredags körde vi ner till Sundsvall i ottan. Bilresan gick bra, Lovis sov mest hela vägen. Fast när vi märkte att hon började böka på och smaka på bilinredningen fick hon ett litet grisöra att knapra på.
När vi kom fram, och alla miljoner kartonger och prylar hade burits in tog vi en lokaliseringsvandring - och till min fullaste belåtenhet fann jag att mitt jobb ligger drygt 150 meter från hemmet! ;)
Sen dess har vi bara packat upp, packat upp och packat upp. Nu äntligen börjar det se någorlunda vettigt ut här hemma. Lovis har också hjälpt till att packa upp... fast som ni förstår är hon inte särskilt hjälpsam. Så fort hon får tag i nåt roligt drar hon det till korgen och plockar det i småbitar. Och kartong och bubbelplast i miljoner små bitar är inte världens roligaste nöje att städa upp :P
.
Tyvärr har jag inte tagit några foton här nere än. Så idag bjuds det på en gammal goding!

Kommentarer
Postat av: carola

Halloj.. hoppas allt går bra för er i stan.. sköt om er och drunkna inte bland alla flyttkartonger..

kraaaaam carola m fam

2010-10-07 @ 17:35:02
URL: http://nattstjarnan.zoomin.se
Postat av: lina och selmi

tja syrran. nu vill vi se lite bilder från sundsvall!!! selmi längtar efter storasyster lovan :) hoppas på uppdatering idag !!!

2010-10-09 @ 10:40:24
URL: http://selmagranqvist.blogg.se/
Postat av: du vet vem

tak lovs för adräsendringskorrttet // selmi. ps. min mate tykker det eeeeekaaaar här

2010-10-10 @ 15:33:39
URL: http://selmagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0